26.8.06

Anonüümne töönarkomaan....

juhtub...kes see oli tööl 22h järjest?
Kes arvas, et ta võiks veel natuke olla ja avastas,
et kell on juhuslikult pool neli hommikul?

Uus isiklik rekord on sündinud! :D
Nii..ja nüüd kuulame ära, kõik moraaliloengud :S
Ja riidlemised :S
Ja muu mis selle eest osaks saab :(

Aga EI, ma olen õnnelik! :)
Ja te ei saa minult seda võtta! :D
Ma olen nii pagana õnnelik, sest mul on ümber siiski mõned inimesed,
kes hoolivad ja hoiavad mind...

Ja natukene kurb on ka, et Erienile ei saanud...
aga ometi, kui nüüd aus olla...siis midagi minust on ju seal... :P

Mental Note:
1.) Tegele lähiajal Hulkuriga, muidu, juhtub see, mis tavaliselt
ja tema ajab kõik teistpidi kui mul plaanis on! (A)
2.) Hmm...ja siis ma tahan seda poissi mängule...
Seda, kelle nime, ma ikka ja jälle ei mäleta,
aga keda ma täna nägin...(aga ma tean, kes seda nime teab!)
Ma juba tean, mida ma temaga teen!!! (6)

Sinine kalli Acratalt :)
Awwwwww Xelile ja Cratale sobib sinine :D
Eriti Xellule!!!
Boss oli nii kohkunud...Seisis ja vaatas...ja siis küsis:"Mis see siis nüüd oli?"
Ja kui ma ütlesin, et larparid...siis vaatas ta mind näoga, nagu valutaks tal korraga kõik hambad ja kõht ja pea ka.
Siis tuli pikem paus ja ta vaatas mind:" Sa ju ei lähe sinna täna, ega ju???"
"Kuhu ma pean minema?"
"Sinna...noh...l(r)olli mängima...jälle..."
Meeleheide tema silmis ajas mu naerma...
Ma teadsin kohe milles asi...
Peale küülikute sünnamängu, kui ma temaga Pärnus olin ja pisut veel rolliliselt käitusin, ja mitmest pesemisest hoolimata läikisin... Oli ta nii kohkunud...ja arvas, et ma olen "laksu all", (sest mul on ikkagi veel rollist väljumisega probleeme ja ma olin natukene magamata ka :$)...ehh, BOSS on ikkagi inimene, vähemalt see BOSS!

Ma tegin talle nii hea tordi :P
Tal on homme sünnipäev! Minu "neitsist" bossikene! Õnne Sulle!
/MA JU TEAN, et sa loed seda nagunii..../

Ja avatud on LIILIA- LARPIABILIIN 555-900-75
Armsatele 24/7
Teistele hmmm...noo, vahel ehk ikka...:P

Armas päev on täna, ma armastan teid kõiki!
Vähemalt täna! :D

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht