6.9.06

EMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Vanduma ajab!
Karjuma ajab!
Nutma ajab!
Hüsteeriliselt naerma ajab!
Lollusi tegema ajab!

EMO olen, olen jahh...ja ma ei hooli, olgu siis nii kuidas sina tahad!
AGA mina nii ei mängi, saad aru! MINA NII EI MÄNGI!!!
Kelle mäng see siis õigupoolest on...

EGO olen ka!
Ja teen mis tahan! Ja kui tahan siis egotsen ka ja ma ei hooli, kui sina ei hooli, siis miks mina peaksin hoolima, kui sinul on ükskõik, miks siis minule ei või olla...

Valik on sinu, kas kõik või mitte midagi....
Aitab, eksole... Ma olen kõik talunud! AGA ma tahan TEDA!
Ja kui ma ei saa...kas siis on üldse mõtet mängida...on siis kõigel sellel üldse mõtet, kui tema ei saa...

Pole mõtet mind rahustada...ma nagunii emotsen ja egotsen edasi...
Häbi Sul olgu Liilia!
Pärast ehk...võibolla....pigem siiski mitte...
ma sain kõik välja öelda mida ma tahtsin, teie valite seda, mida mõtlete TEIE, mina mõtlen just praegu ja just nii...

PS. Mänguaeg muutus 4.nov
Miks?
Kuradi f... tööandja...mis ta siis lubab, kui muuta kavatseb!?

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht