1.2.07

Täna ma olen julm....

Ma mölisesin avalikult Aweroni kallal kanalis...ehh, ma pole seda mitte kunagi avalikult teha julgenud, ükskord on ikka esimene kord :P
Saatsin ülemuse pehmesse kohta ja teatasin, et sõidan homme kell 13.30 KOJU ja ta ei saa mind takistada - tort ne budet!!
Ütlesin ära inimesele, kes tahtis saada midagi, millest mul tegelikult ju kahju ei ole...aga mis on MINU oma ja mis on siiski mälestusese!
Kleit on enam vähem valmis, v a ülemine roheline osa.
Oman 42 lokirulli ja 2 pakki soengu nõelu, pisiskesi punaseid kleidivärvi roose nõelte küljes ja käekotti, saapad tuleb ka kaasa pakkida...ja siis muu sodi, mida ma nagunii - EI tarvita....aga mis igaks juhuks peaks kaasas olema.
Karmusega on vaja rääkida...väga vaja...aga teda ei eksisteeri messengeris....
Kristjaniga on vaja rääkida "lives" - aga meie graafikud ei kattu kuidagi...ja see ei ole tore!
Talvelaagri toitukalkulatsioon tuleb panna inimeste arvule paika ja asjad välja printida...mis toob mulle meelde ka selle, et ka reeglid ja aastad ja siis need rolliasjad tuleb välja printida.
Oeh...Et ma nüüd omati midagi segi ei ajaks ja ära ei unustaks....

Homme saan koju, maale, seal on midagi hoopis muud kui linnas olla...veel on vaja traadist riidepuud ja siis midagi hingele....kui ma ainult teaks mis see oleks....

Dilemma:
Kas võtta mees???

Me elame üürikodus kolmekesi, mina, Liina ja Ivi...
Ivi ootab beebit
Liina võttis kassipoja
Nii, mina......
Kas võtta mees???
Või mitte? Selles on küsimus...

3 kommentaari:

Blogger Gea ütles ...

V2ga tubli, et ylemuse pikalt saatsid (ja et aweka kallal 6iendasid)!
Gea (ei ole Elve)

veebruar 02, 2007  
Blogger kristel ütles ...

mina kiidan ka sind ülemuse pikalt saatmise eest! :) ammu oli aeg ;)

ja Awekas elab kindlasti selle üle, et talle aeg-ajalt midagi öeldakse :P

aga mees võta siis soovitavalt selline, kes on hea ja tubli ja abivalmis ja ei luba sul endale töö (ja muuga) liiga teha ;) (ma võiks veel hästi pika nimekirja omadusi siia kirjutada, mis tal olla võiks, sest sa väärid parimat (}) )

veebruar 02, 2007  
Blogger Morgie ütles ...

mees on nendest kolmest kõige kulukam, tülikam ja tänamatum
;)

veebruar 13, 2007  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht