20.3.07

Sain mis tahtsin...

Jah, noh, ma siis nüüd sain mis tahtsin lõpuks...
Ja nüüd ei tea mitte mis sellege tahtmisega peale hakata, ei oska nagu kohe midagi mõelda või teha...

Väljakutsed on selleks, et neid vastu võtta...küsimus on aga pigem selles, kas ma seda siis tahtsingi? Ja kui ma ei tea mida ma tahtsingi, siis ma ju ei oskagi võtta seisukohta...

Kuidas siis seda nüüd mõista? Ei kuidagi...
Mul on tuurid ja tujud jälle...

Tegelikult on see mulle paras!
Ma ei tee enam kunagi nii...ei tee jah!
Ausõna...vist...kuni järgmise korrani, kui kõik hakkab taas otsast peale, ja siis juba hoopis teiesiti...

Ehh...kui ma kunagi suureks saan, siis ma enam nii ei tee...(A)
Nädalavahetusel on laud ja ma ei tea mida ma mängule selga panen...õmmelda ka ei jõua enam :(

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht