31.3.07

oH.....

Noh, nüüd ma siis lähen!

Soovige mulle edu!
Ei ole lõbus lasnamäet täis grimmis ja nii riides sõita Baltijaama...
KUI MA KOHALE EI JÕUA, SIIS OTSIGE MIND POLITSEIST! :P

Kodus on ajad kehvad, emmega on ajad kurvad... aga ma suudan kõik kontrolli alla viia, kui ma ennast kontrollida suudan, ma suudan...
Vist...

Vähemalt ei vea ma alt seda 70 tegelast, kes rongis on oma puudumisega mängult ja seegi on lohutus, ehkki hetkel tahaks ma ulguda ja koju...lihtsalt et näha.
Aga ei saa, nutta ei saa...sest siis läheb see kahe ja poole tunni töö vastu taevast!
Ja nii uhke olen ma küll, et seda mitte juhtuda lasta.

Mängutuju on vimaseni läinud...aga see tekib...tekib ise-enesest, kui ma piisavalt kaua inimestega kokku puutun, ühitransport on selleks piisavalt hea...
Noh, Luminśa, asu teele...

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht