21.7.07

7 fakti minust

Kirjutatud siia Gea soovil.

1. Esimeses klassis lasti meil joonistada pilt "Kelleks sa tahad saada" saime need kätte 9.kl lõpuõhtul, panin selle ära ja avastasin selle aastal 2002 suurkoristuse käigus - pildil oli torti kaunistav pikkade pruunide juustega naine, kes tordipritsiga siniseid lilli joonistas.
Ju ma siis teadsin 7.aastasena kes minust saab.

2. Ma põen päris korralikult klaustrofoobiat. Ja natuke kõrgusekartust...noh...ja aega ajalt ka spliini. Asju ja ütlemisi võtan OTSE - vahel liigagi...

3. Ma olen saanud elus 1 käskkirja - minestamise eest õppeköögis.
(Seletuseks, mind ei tohi provotseerida, ma suudan täiesti vabalt teatraalselt minestada isegi terava kööginoaga, spagaati teha ja seisvast asendist "silda" laskuda ja "hundiratast" visata - vähemalt aasta tagasi suutsin veel kõike seda teha, hetkel ei tea...pole vajadust olnud proovida...)

4. Ma olen esimese põlve mandrihiidlane ja tõrvakõplane.
(Mandrihiidlane- hiiumaalt pärit, kuid mandril sündinud, tuntakse ka "suvihiidlastena" - tõrvakõplane on Kõpu poolsaare elanik, nimetus tuleneb kõpu rahva peamisest elatusallikast tõrva põletamisest.)

5. Ma olen oma elus 15 aastat juhatanud laste-ja noorte näiteringe ja käinud kahel vabariiklikul koolifestivalil (kus me midagi ei võitnud, sest me olime maalt ja hobusega) hetkel on see asendunud LARPiga.

6. Ma olen kukkunud 2 korda lavaka sisseastumiselsamitel laulmise pärast viimasest ringist välja. (ehkki ma ei saa siiani aru, milleks on vaja lavastajal lauluoskust???) Teatrit armastan sellegipoolest.

7. Mul on üks, minust 2,5 aastat noorem vend ja meil on riimuvad nimed: Eveli - Alari
Üks vennatütar on ka - Elis :D - ma olen: "Maailma parim laste ärahellitaja ja hoidja" ;)
ning ma saan detsembris UUESTI TÄDIKS!!!

Muud faktid minust ei kuulu hetkel avalikustamisele, muidu ma ei saagi olla "mõistetamatu müsteerium", kellel on tujud ja tahtmised :P

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht