22.7.07

MASKERAAD 3 - "PULMAD või MATUSED"

Ma olen nii tubli olnud....ja ma olen suutnud armsate jaoks ajada välja eksperimentaalprojekti larpi Aegna saarel, mängu algusega gruppides ja juba laeval....(mida vaesed turistid sellest arvavad ei ole hetkel veel teada, selgub hiljem)

Mängupaik on hmm...kena kohakene keset saart, saab ujuda saab mängida ja terve kompleks on MEIE käsutuses, ma olen väga äärmiselt õnnelik!!! Ja veel on mõni täitmata roll...seoses suve ja reisigraafikutega...ja puhkustega, AGA kõik 35 tegelast saavad magada tubades ja voodites ja see on äärmiselt tore...

Võtke seda kui puhkust, mu sõbrad :P
Seekordne mäng on pisut erinev...katsetan ma ju esimest korda vaba-õhustiilis mängu...
See mäng on pühendusega ühele väga erilisele inimesele!

Mängu nn tööpealkiri võiks olla siis:"Die, die, die my darling" e Hr.Liivoja sen. pulm :) või midagi sellist....oh, nüüd hakkab meeletu võidujooks ajaga...jõuda kõik nii valmis, selleks ajaks kui vaja on...jaa...

Niisiis, MASKERAAD 3 - ja mitte viimene mäng :D
Aeg: 25.august, 2007
Koht: Aegna saar (mäng algab laevareisiga Piritalt, kus saate juba rollis sees olles sõita)
Mängu aeg: orienteeruvalt 9.00-03.00-ni (erinevatel gruppidel hakkab mäng erineval ajal, sõiduga saarele)
Mängu maksumus: 250kr (sisaldab laevasõitu edasi-tagasi, ööbimist voodites ja tervet kompleksi meie käsutuses+ korralikkueinet mängu sees ja pärast mängu)

Kuulutus ja täpsem info läheb üles hiljem ja foorumisse...
Lihtsalt ma pean ju omati kuskil ja kellegiga oma rõõmu jagama :D

3 kommentaari:

Blogger Florian ütles ...

Pekki Liilia, ma ei saagi tulla :((( Mul on firma suvepäevad, kus viibimine on kostuslik :S

juuli 26, 2007  
Blogger Liilia ütles ...

Juhtub, ka kõige paremates seltskondades....
/me ohkab ja hakkab uut olukorda leiutama...hea, et see fakt 1.august ei tulnud ilmsiks, nüüd saab veel muutused teha/

juuli 26, 2007  
Blogger Florian ütles ...

*kohustuslik on see sõna, mitte kosutuslik :P

juuli 26, 2007  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht