15.11.07

EI ole aus... Hulkur! Ei ole!

See on karjuv ülekohus...miks mina pean olema inglisekeele tunnis, kui Hulkur on minu juures???

See on äärmiselt ebameeldiv! See on talumatult ebaõiglane...ja see on lihtsalt kurb....

Olin just jõudnud süveneda keelde, kui heliseb telefon...
Hulkur...loomulikult võtsin ma kõne vastu...ja selgus, et ta tuleb meile...
AGA MINA!???

Ja kui mina lõpuks koju jõudsin oli ka Hulkur läinud...ainukese tõendina tema siinkäimisest oli kokku tõstetud M4 materjalid...hmm....ja küpsised ;)
Noh, ega sellest poleks talle nagunii suuremat abi, kuna tegu on alles mustandiga...

Niipalju siis sellest...aga ikka olen tujukass...see oleks lihtsalt nii tore olnud...istuda koos temaga oma juures köögilaua taga...ja lisaks kõigele muule....ajada juttu....ilma selleta, et oleks trenn...või oleks midagi muud asjalikku...lihtsalt...inimesed....
Nuuks...lihtsalt kurb....nii kurb, et mind ei olnudki kodus, kui Hulkur meile tuli :(

Tervis longab...kätt, jalga ja pead...mingid imelikud peavalud on tekkinud...väldin seepärast ka arvuti kasutust...ehkki see ei mõjuta seda nagu ma olen täheldanud...lihtsat niuks tunne on :S
ja nüüd on see olukord veel niuksum...:S

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht