11.12.07

Ei saa mitte magada...

Und ei ole...
Adrenaliinis on liiga vähe verd veel...

Mmm...ma poleks eladeski arvanud, et kakelda on nii tore :)
Sprotiga eriti :P

Eile öösel ma tegelesin unes lollustega oma köögis tööjuures...
Pidasime Jootusid ja siis ma läksin Dreiaga millegi üle vaidlema..noh, õigemini kohe täitsa nugade peale...ja siis juhtus see, et ma kogemata vihaselt ringi keerates ja märkamata enda taha seisma ilmunud Mimicut lõin teda noaga rinda...verd voolas...ja uksel seisev Alari(mitte minu venna) kommenteeris, et kas nüüd saab verivorsti...
Siis nägin mingit udu ja seda kuidas Mimic käis mööda vett ja ütles, et ta ei ole mulle pahane...ja ta kaitseb mind...
Teised olid küll pahased ja karjusid ja Hulkur helistas kiirabi ja ma seisin keset kööki ja nutsin...
Hulkur oli mulle pahane...ja mulle tundus, et see ei olnud mitte unes vaid ilmsi kohe...

siin pilt ujus natuke ja ma nägin hoopis merd, randa Hiiumaal, mis on mu lemmik koht - suure kivi juures.
Tanelit nägin ka seal....seismas mere kaldal...üleni valges riides...nagu tookord M3-l, aga ilma Mufistata...meri oli nii tormine ja peksis vastu randa....ja valged vahupritsmed muutusid langevateks lumehelvesteks ja tanel muutus järjest udusemaks kuni haihtus hoopis...vaid mingid laulu sõnad kohiseisd tormises meres..."kus on su tiivad, mis kunagi meeldisid mul? Kus on su tiivad..."

Ja siis ma olin äkki maal kodus ja ja pisike tüdruk ja tahtsin keldrist minna moosi tooma aga pirn oli läbipõlenud ja ma ei julgenud kuidagi, sest seal keldris elasid vampiirid...
Siis tuli õnneks hommik...

trennis oli tore :)
Mimic ei kaelnud minuga...Alari õpetas ja siis Sprot ka ja siis kui kõik olid ära läinud, siis ma kaklesin Sprotiga ja see oli nii tore...ma vist sain lõpuks maigu suhu....mmm...see oli hea...
ja siis see poiss kes trennis nugadega mängis...hmm...tahaksin ka noaga niimoodi osata...

Ja nüüd on kell 1 öösel, ma pean pool kuus tõusma ja mul ei ole teragi und...
pagan küll...kakelda tahaks...mõõkadega, Sprotiga...
Varsti olen ma nii tubli, et saan astuda vastu oma elus suurimale väljakutsele Priiuse Hinnale ja vürst Dmitrile :P
Ja siis võtan Ghil-Kaspari ette :P

PS:
Igapäevamaagiast...
/ei ole mõtet küsida, kui vastusest midagi ei sõltu.../

Sa tahad kedagi kaitsta...soovida talle head ja olla tema jaoks alati olemas, teha end arusaadvamaks ja lihtsalt head sõpra kõige kurja eest hoida...

Selleks ei ole palju vaja...tuleb minna poodi...valida võib ükskõik missuguse poe...tuleb siseneda ja tunnetada, kuhu sind juhib su hing...kui sirutad käe välja ja sulle kätte jääv ese, tekitab sinus tunde, et seda sa just oled otsinud, siis see ese ongi see õige!

Ostes seda, lase müüjal kindlasti raha panna letile ja mitte anda seda otse kätte. ja ära lase müüjal seda pakkida või avada pakki.(ese peab olema väike ja mahtuma su peopessa)
Välju ja ära unusta tänamast ostu eest.

Võta ese pakist välja ja pane see oma vasakusse peopessa, suru pihk kinni ja hoia seda eset seal...
Hoida tuleb nii, et ese vajutaks peopessa jälje... kui oled jõudnud selle juurde kellele tahad eseme anda palu ta endaga kaasa (kuhugi vaiksemasse kohta) proovi jääda nii, tema vastu seisma, et teie silmad on ühekõrgusel, palu tal vaikida ja pane ese tasakesi oma vasakust käest tema paremasse kätte, võta nüüd tema pihk oma käte vahele ja lausu palve, seejärel vii käed oma südame kohale rinnal, liiguta siis käed tema südame kohale rinnal ja ava käed südametsakra kohal - ese on nüüd laetud, see kaitseb seda, kellele see sai kingitud.

See nagu ütleb: "Ma usun sinusse, nagu ma usun endasse ja see annab sulle jõudu edasi minna, sa ei ole üksi, su talisman kaitseb sind"
Mina usun...

2 kommentaari:

Blogger Erik ütles ...

Voh, lahe unenägu! (Y) ;)

detsember 13, 2007  
Blogger Tanel ütles ...

({)

detsember 13, 2007  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht