8.1.08

Valikuvabadus...

Kui ma valin ingliskeele...siis ma ei saa autokooli...
Kui ma valin autokooli...siis ei jää raha ingliskeeleks...

Kui ma valin taaskehastamise ei jää mul raha larpiks...
Kui ma valin larpi ei jää mul raha taaskehastamiseks...

Kui ma valin eraelu ei jää mul aega karjääriks...
Kui ma valin karjääri ei ole mul mingit lootustki eraeluks...

Kui ma valin salenemise...siis ma saan kaasa ülima närvilisuse...
kui ma olen rahulik...siis ma söön ja söömine teeb paksemaks...

Kui ma käin trennis...siis mu käsi on väsinud...
Kui ma ei käi trennis siis mu ranne valutab...

* * * * * * * * * * * * * *
Ja ma tahan masinat, mis minu mõtted kirja paneb enne kui need igavikuks saavad...
Unes ma nutsin...nutsin su haual ja ärgates tahtsin ma sulle heliseda...
et teada, kas kõik on ikka hästi sinuga...aga ma ei julgenud...Minu armastus sinu vastu teeb mulle haiget... Olen juba õppinud jälle püsti seisma toetudes sõpradele...aga ma ei ole ikka veel mina ise...

Miks ma ometi armastan sind?

Tule ööpimedus võta mind sülle...
minu päike ei paista enam...
öö jäänud on mulle

3 kommentaari:

Blogger Lee ütles ...

On üks tore iiri muinasjutt "Torupill, haldjad ja hiiglased" kogus, pealkirjastet "Cormaci tarkus"
:)
Lühidalt on loo moraal selles, et terve elu veedame me kõik nagu eeslid kahe heinakuhja vahel.

jaanuar 09, 2008  
Blogger kristel ütles ...

peaasi, et sa tead, et on inimesi, kellele ei pea kunagi kartma helistada, eksju :)

jaanuar 09, 2008  
Anonymous zenman ütles ...

Lee on asjast täiesti valesti arusaanud.
"Cormaci tarkus"´e moraal on tasakaal ja mõõdukus, mida on rõhutanud ka Buddha: valige kesktee. Oskusi panna rõhud õigesse kohta.
Ka on raskusi teksti mõistmisega. "Valikuvabadus"´es on käsitletud väga primitiivseid valikuid, eluliste pisiasjadega. Cormac tegeleb üleelusuuruste väärtustega- moraalsete ja filosoofiliste küsimustega.

august 17, 2013  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht