7.1.08

Ole parem vait!

Ei maksa möliseda, kui tulemusest midagi nagunii ei sõltu...
Ajasin elurütmi sassi...
Hommik 6.30 ärkan, maksimaalset 25 minutit ja uksest välja.
Töö 8-16 (enesekasvatus teemal, sina ei pea mitte üle tööaja tööjuures passima)
Siis koju, läpakas voodisse kaasa ja trükkima, mingi hetk vajun magama, ärkan mingi kell ja trükin edasi, siis hiljemalt 2 üritan uuesti uinuda...ja sis 6.30 on suhtkoht raske uuesti üles ärgata...
Oli sed nüüd vaja....ja selleks kulus mul kõigest 3 päeva, et see kinnistada - ei noo, tubli töö!

( siia ma peaksin kirjutama eilse unenäo...aga miskipärast on mul piinlik, selliseid asju kirjutada...ehki tegelikult ei olnud see unenägu sugugi halvem eelmisest..aga ütlemata armas oli küll - hoian siis parem endale (A) )

HP kihlakontor.
Kavaleride hulk mängus kihlumiseks laienes veelgi...aga nagu tavaliselt, mitte ühtegi sellist, kelle ma ise endale mängukaaslaseks oleksin valinud...kellega koosmängimine tundub liiga ebalevalt lihtne, kellele vaatan veel ikkagi alt üles, kellega ei mängi juba M4 pärast koos, et mitte välja lobiseda saladusi, kes tundub lihtsalt hirmutav, kes liiga mitte minu stiilis mängija, kes tekitab sisemist rahutust minus, kes on liiga leebe ja kes liiga ignoreeriv juba eelmisest mängust...
Mõne ju isegi valiks...kuid segan seejuures oma mänguga tema mängu...selles olen ma 100% kindel...
Valikud, valikud, valikud...
Tõmban õige enne mängu lihtsalt loosi ja las Saatus ise vaatab, mis edasi saab...

4 kommentaari:

Blogger Unknown ütles ...

Ma arvan, et päris tore saab olema :P

jaanuar 08, 2008  
Blogger Lee ütles ...

Liilia, ära sikuta Saatust vuntsist... (või et ära anna kurjale ideid) :P

jaanuar 08, 2008  
Blogger Liilia ütles ...

(A)
Oo..Saatus, Sa mulle armu heida,
kõik löögid, mis Sul varutud
Sa siidikinnastesse peida...

Oh, Nancy kui teaks, mida ta tahab...oleks hea...
Veel parem oleks, kui mina teaks, mida Nancy tahaks...

Ja veel parem oleks...kui...
hmm...aga võibolla on Nancy üldse omasooihaldaja ja kihlub seekord..../turvalisuse huvides kustutatud/
(6)

jaanuar 08, 2008  
Blogger Lee ütles ...

Hääl kaadri tagant:
Must siidikinnas saagu!

jaanuar 09, 2008  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht