10.1.08

Larp nõudis esimese ohvri...

Läksin teisipäeval keeltekooli...teele jäid ette väikesed kioskid, kus aeg-ajalt saab kena larpinänni...pudinaid selliseid läikivaid ehteid, ja siis klaaskuule ja muud mida ühel naislarparil võib vaja minna...

Ja seal nad olid....imelilusad kuldsed palastikust kõrvarõngad...ainulaadsed ja babraarselt vulgaarsed tavainimesele...mustade sätendavate kivikestega ja kuldsete rippuvate osadega, pikalt alla rippuvad ja vaimustavad....
Imekenasti sobivad mu kuldse paruka juurde....ja kauni kleidi juurde...mu aksesuaaride ja imelise meigi juurde...

Vaatasin neid lähemalt...kaugelmalt ja palusin neid mulle lähemalt näidata...ja siis selgus see, mida ma ei osanud kuidagi arvata....
need vajasid kõrva-auke.....deem...milline kurbus mind valdas...

Jalutasin siis edasi...kuni jõudisin Salo Centrini ja seal see oli...kõrvaaugud 95.- krooni...
Oooei...mina ja valu...
Mina ja augud :S
Mina ja kaunid larpi kõrvarõngad....
Mina ja imeline Nancy roll....
Mina ja ....
ja kõrvaaugud....

Üpris hirmus üleelamine...oli, aga tunduvalt õnnelikumana läksin ma tagasi kioski juurde et osta endale need ihaldatud ehtejubinad, vaid 35.-krooni ja selline "ilu" oleks olnud minu....

AGA KEEGI OLI NEED ÄRA OSTNUD!!!!

Nüüd on mul kaks õnnetut auku kõrvas...ja sinna pole mitte midagi riputada...ikaldus ma ütlen!
Nancy ei ole vist õnne tähe all sündinud....
Algab uus meeletute kõrvarõngaste jaht....

Mõtlen mängule...kihlakingitused....glamuur....miljöö...
Lihtsalt awwwwww.....

1 kommentaari:

Blogger Triin ütles ...

Pole ullu, küll leiad uued:) Pealegi värsketesse aukudesse millegi muu kui väärismetalli suskamine võib augud mädanema ajada, nii et ostja oli hoopis su salajane päästeingel.

jaanuar 11, 2008  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht