6.1.08

Kapsas...

Täna ma ainult maskeerun, sest ma olen muudeks asjadeks liiga kapsas...
Kell on kolm öösel ja ma lõpetasin mütoka jaoks toiduplaani.

Kui ma nüüd peale magamist ärkan siis on PÜHApäeva pärastlõuna ja ma sisustan oma aega sellega, et teen maskeraadi, käin poes ja olen lihtsalt ilus...

Unes nägin kloonitud Awerone sealt pildilt...karjusin ja ronisin jalgupidi lauale sest nood kõditasid sabadega ja piiksusid kooris:"Wiiiiii aaare the sempiooons, my freeeeend!"
ja siis hakkasid nad kaklema kuskilt ilmunud Dreiaga, kes oli neist poole suurem...
Mingil hetkel haarasid nad Dreia tõstsid enda kohale õhku (nagu kontserditel mõned esinejad end lavalt rahva kätele heidavad) ja hakkasid ruumist välja kandma...ma juba arvasin, et nüüd ongi kõik, kui tuli Mimic, mängides vilepilli ja Aweronid hakkasid tukka viskama ja tantsima ja väänlema, meenutades kuidas indias maotaltsutajate hoolealused tantsivad ja Mimic jagas neile kõigile piparkoogipallikesi ja rummi...
Siis tulid Hulkur ja Alari ja veel keegi ning kogusid pisikesed kloonitud Aweronid kokku ja viisid kuhugi, Mimic ulatas mulle käe...ja ma ronisin laualt alla...
Siis hakkas midagi väreleme ja helisema...

Mitu korda ma pean ütlema, et enne 9 laupäeval ja pühapäeval EI TOHI HELISTADA, nii ma nüüd ei teagi, mis edasi sai...:S

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht