19.12.07

Ma olen täiesti normaalne


mulle lihtsalt meeldib käia päkapikuriietes mööda linna...

Tegelikult oli meil laste jõulupidu ja ma olin päkapikk...
Küsimus, miks ma siis nii trenni läksin?
Aga sellepärast, et nad ei saaks pärast öelda, et ma ei julge seda...või et ma pole nii hull, kui nemad...

Vahel on lihtsalt vaja olla natuke teisem kui teised, natuke blondim ja natuke kummalisem...
Alati ei saa olla normaalne...

Hulkurit ei olnud trennis...kaklesin Taneliga :)
Ja seelikus kakelda on tunduvalt mugavam kui pükstes!
Varsti on jõulud ametlikult läbi!
Jesss...lõppevad jõululauad!!!

2 kommentaari:

Blogger kristel ütles ...

hei, kullake! ma üritasin sulle eile sõnumit vastu saata, aga mu telefon on vist otsustanud mu kulutusi piirata - ta ei luba sõnumeid telefonist välja.. :/

väga lahe päkapikk igatahes! (})

detsember 20, 2007  
Blogger Liilia ütles ...

Ei ole hullu :)
Kõik on korras...ma olen jälle argiselt normaalne...vist, homme siis jälle päkapikk (A)

detsember 20, 2007  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht