17.12.07

Ehh...

Linnas jõuluhulluse ajal ei ole tore...
Valutav selg ei ole ka tore...
Ja tuju on selle pärast eriti kehvapoolne...

Isegi Aweron ei suutnud seda muuta...ehkki, ma olen talle tänulik, et ta tuli, tükikese päikest mu päeva tõi....
Tükike päikest igasse päeva...või siis tükike Aweroni või teisi armsaid...aga armsatel ja Tupsudel on ka kiired ajad...jõulud ju...

Ometi ronisin trenni ka...pärast seda ei olnud kohe sugugi tore...
Aga Kalaga oli ometi nii hea kakelda...mulle meeldib kakelda, ma suutsin tänu Alari harjutusele isegi talle paar korda pihta saada....ja Hulkur...noo..temaga ma ei kakle...kunagi...ja mul on plaan! Nüüd on vaja vaid et plaanist asja saaks...aga see nõuab...ja veel...oeh...asi kisub keeruliseks, aga ma ei saa rohkem öelda... :D

Homme olen tubli ja lähen arsti juurde.
Kui ma just....aga noo jahh...vahel peab minuga natuke riidlema ju ka keegi...kui ma muidu aru ei saa...
Hea vähemalt, et Karmen ei ole kuri ja ei riidle :)
Kell on kolepalju...just sai Tanel magama soovitud...
Ööd on siin kõledas linnas neoontuledes räämas-mustad ja külmad...ja valutavad...
/me lõpetab oma ulina ja kolib põrandale lambanahale magama, ööd!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht