27.12.07

ISEkass

Olen jah...ja täna ei ole mul selleüle isegi kurb meel mitte...

Nii, nüüd ma siis olen üle elanud joodud, minu tööjuures....
Oeh...homme üritan kingajäled ka põrandalt ära saada, mis mulle ette heideti, aga muidu oli kõik korras...niivõrd, kuivõrd...aga see ei ole enam oluline...
Juhtub...ja ma ei saanud eile isegi pahaseks, et juhtub....
Kõik oli ju super hästi ja kõik jäid kenasti rahule ja asi toimis. Aga ma pole ikka veel harjunud selle maitsekooslusega, ehk ma peaksin võtma ennast kätte ja proovima hakata kirjutama selle Zeeky tuttavaga sealt Soomest...või kustiganes Ameerikast, kui ta teab rohkem...siis saan ju ka mina teada rohkem...ja teada rohkem see on hea...

Jah, aga nukker oli ka...tänu sellele, et ma ei jõudnud koju/korterisse enne jootude algust, siis jäi Crata kink kätte andmata...Zeekile ei saanud ka näidata oma sõbamaterjali ja "kuldset" Nancy Claytonit.

Mimic on kummastav ja Hulkur on ikka sama võimatu...
Avastan nendes huntides järjest uusi tahke, mida ma varem ei ole täheldanud...
Kaidit oli nii hea näha üle pika aja :) ja teisi, keda iga päev ei näe....

Jõulud on üleelatud...hea seegi!
Vaikus blogis on ka nüüd vist läbi.

Eilse päeva õnneks oli vaja Aweroni :)
Seda kõike seal köögis oli ilma temata kohe kuidagi liiga kohutavalt palju minu jaoks...ja ei saanud ma ju ometi Mimicut ja Hulkurit selleks nõuda (neil oli minutagi kohustusi küllalt),
ja selleks, et olla jälle "ilus ja armas" on pikk koridor ja absoluutselt võimatu Aweron on parimad kaaslased sellisteks elujuhtumisteks!
Aitähh!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht