29.12.07

Rüperaal :D

Kõik on ainult venna süü!
Täpselt kell 13.00 täna kurtsin ma vennale et koleigav on, et teeks midagi või kuidas?
Vegeteerisin vapralt edasi kuni kell 13.45 avastas Alari, et kuule lähme ostame sulle läpaka...

Minu väidetest hoolimata, et mul pole selleks hetkeressurssi ja muud vajalikku ei hoolitud ja siis oli vaja 7 minutiga saada riidesse ja minema hakata....
Noo jahh...jõudsime Rakveresse 20 minutit enne poe sulgemist, venna valis mulle arvuti välja ja koti ja hiire, maksis sissemaksu ja vaatas kuidas ma asjade kokkukuhjamist jälgisin, veel nii ca umbes 26 allkirja ja olemas...

Kodus hakkas venna installima ja jumal teab mida veel tegema mu kullakesega....
Mina tahtsin panna asju oma uude arvutikotti...ja avastasin, et see praak oli :S
Uue aasta esimene käik on K-arvutisalongi vahetama arvutikotti...

Läpaka ligi ei saa vist enne, kui ma sellega ükskord linna jõuan...venna mängib minu uue mänguasjaga, las laps mängib,mina kirjutan oma asju nagunii siin tema arvutis :)

1 kommentaari:

Blogger Erik ütles ...

Õnnitlused uue tibu puhul =)
HUA! =)

jaanuar 02, 2008  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht