28.4.08

...

Ma kohe armastan Aweroni unes näha...kõikvõimalikes situatsioonides...
Seekord samuti...aga miskipärast suutsid Hulkur koos Mimicuga end sinna ära eksitada.
Kõige parem selle une juures oli äärmine rahu ja monotoonsus...

Nad seisid Viru keskuse ees...ja ei teinudki eriliselt midagi...aga lihtsalt nemad olid nagu paigal ja liikus kõik nende ümber...nagu oleks filmilint kokku monteeritud, nemad aegluubis ja teised kiirendusega...see oli kummaline...
Ma istusin Viru keskuse katusel ja kõlgutasin jalgu...mul oli seljas Nancy kihluspeo kleit ja käes suur kuldne vihmavari...mingi hetk, ma otsustasin siis alla nende juurde minna ja küsida, mida nad seal teevad...
Hõljusin nii imeliselt aeglaselt alla ja suutsin end maandada täpselt nende ette...ja siis ma alles sain aru, nad on kujud...vahakujud...täpselt nagu elus...
Siis sõitis keskuse ette suur kaubik, sealt hüppasid välja juht ja Crata ja Crata käskis kujud peale laadida...küsisin neid endale...aga ta ütles, et tuleb näitus Oopi juures ja ta peab kujud kohe sinna saama...
Siis ma ärkasin üles...

Ehh,...ja mida see uni siis nüüd tähendab?
Tunnistan ausalt, mina küll ei tea.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht