1.5.08

Unistused....

Pisike armas pesa...midagi, mis oleks kunagi päris minu oma kodu...
Selline, kuhu saaksid tulla mu armsad ja kuhu saaksin pugeda peitu iseenda ja maailma eest.

Tema...selline kes saaks minust aru ja kelle sülle saaks peita oma pea ja natukene nutta, kui on väga valus, keegi, kellega käia käest kinni ja kellega koos jagada oma elu.

Pisike...selline päris minu oma...kui lapsed üldse on kellegi omad, kuid kes näeks ilmavalgust minu seest ja keda ma õpetaksin armastama ja elama ning kes õpetaks mullegi seda emaks olemise asja.

Loom...pehme karvakera...kes uksel mind nurrumisega vastu võtaks ja kaissugi poeks...

Rattad...muidugi tuleb selleks omada neljarattalise sõidupabereid...aga see oleks nii tore...
sõita ise kuhugi puhkama või mängima...

Iga päev sammukene oma unistustele lähemale...pisitasakesi...
ma saan ju hakkama....
mina...saan...

1 kommentaari:

Blogger Florian ütles ...

Ausalt öeldes ma ei näe ühtki põhjust, miks ükski neist ei võiks juba kohe hakata täituma, kõik oleneb ju vaid iseendast :)

mai 06, 2008  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht