4.11.08

Tähelepanu...M5 ;)

Käisin eile õhtul Huntide trennis, neid vaatamas...ja ülekallimas...noh...Hulkurist ei saanud üle, ega ümber...
:D Ma olen maailmaparim põdeja :D
Kogu õhtu, suutsin ehk...korra kaks tema pilku tabada...ülejäänud aja, püüdsin hoida eemale...või vähemalt mitte vaadata...talle otsa...
Peaks võtma kätte ja istuma maha ja temaga asjad selgeks rääkima...aga ei saa...sest mingi jonn on sees...minu kui GMi isekus ja isekass...

See oli hea mäng! Oli küll...ja isegi, kui see Awele ja talle ei olnud...siis...tema, kogenud mängijana oleks ju pidanud suutma aru saada, minu algaja GMi mõttekäikudest...enam rohkem puust ja punaseks ei andnud asju teha...
Ma niigi suutsin enne mängu hoida kõike nende 4 eest saladuses...ja see oli nii super hea tunne :D
Mis mul on oma õigustuseks öelda:
1.) Unes ja uimas, võid sa saada surma, teha end jumalaks, või siis kuradiks...sind võib lõikuda, peksta, täis joota jne jne jne – REAALSES MAAILMAS, sellest midagi ei muutu...peale väikeste väljapõetavate tagajärgedeta... /Liilia ise tuli selle peale!!! Täitsa ise!!!/
2.) Ei tohi saata mängijaid enne mängu IG sööma ja loota, et nad peale sellist „püha söömaaega“ suudavad veel mängida. /Paha Liilia, väga paha!!!/
3.) Peale mängu ei tohi jääda kohale ja loota, et mängijad oma meelepaha sinu kraesse ei vala....valavad küll!!! Ja kui esimene emotsioon, mille osaliseks sa saad on negatiivne, siis tundub enne analüüsi ja läbimõtlemist kogu mäng negatiivne...ja läheb aega ja inimesi selle arvamuse ümberkukutamiseks. /Häbi, Liilia! HÄBI!!!/

Jägmine mäng...ehk juba mai lõpus, juuni alguses...võibolla... ;)
Tegu on mänguga koondpealkirjaga Maskeraad 5 - „65“ juhul, kui ma leian sellele vastava mängupaiga...ega siis perekonna kena suvituspaik, saa olla hale...seda enam, et aastaks on kätte jõudnud juba 2016.

0 kommentaari:

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht