12.11.08

...ütle, mis saab lahkunud lastest...
Kas saavad neist väikesed inglid
või saavad neist taevatähed
oh, ütle mulle, kuhu ta läheb...


Hinges on hirmus tunne...miks, miks just nemad...
See õnnetus, eile kui põlevas autos sai kaks inimest surma...kaks inimest...Maila ja Sven...
Võibolla oleks see mulle vaid statistika...kui poleks ma nendega seotud. Minu venna naise Marise vanema venna Silveri eksnaine ja laps...on kohutav tunne, kui midagi sellist möödub nii lähedalt.
Miks?
Olen ise olnud mänginud ja hoidnud seda poissi...nad on maal mänginud Elisega...aasta vanem kui Elis...mida võib praegu tunda Silver...kaks kirstu...ei ole isegi kedagi, kellele teha hüvastijätupai, pole...
Heledad juuksed ja suured ilmekad silmad...kavalat naeratamas ja kui silma peal polnud, siis kohe pagemas või kuhugi ronimas...Miks??? Miks peavad sellised asjad juhtuma...

...ja ma nutan...lapsed on taeva kingitus...ükski vanem ei peaks matma oma last...isegi kui öeldakse, et nii oligi Sveni jaoks kõige parem, minna ära...siis mitte nii kohutaval moel, mitte nii...
MIKS???? on elu nii julm väetite vastu...

Ma ei ütle, et see laps oli oma elus õnnelik, vanemad läksid lahku ja oli ta ju kord ühe, kord teise hoida...aga ma tean, et tema isa, vanavanemad, tädid ja onu, armastas teda väga...hoolimata sellest, et ta polnud tavaline laps...
Ja see ema, nii noorena emaks saanud, oma elu elamata...teda jäi koju ootama veel alles aastaseks saanud väikemees...Sveni poolvend...

...unesuudlus su laubale
maga väikemees, maga
pisarad vihmana akende taga
maga rahulist igavest und...

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht