15.11.08

Ah, et kuidas ma siis elan...

Hirmus on mõelda, et pool novembrit on kuhugi kadunud...
Töö ja autokool, autokool ja töö...siis maale, siis väsinult voodisse...oma kalli deprekassi kaissu.
Tegelikult, magan ma viimasel ajal nagu kuninga kass, kahel lumivalgel lambanahal, siidist voodiriiete vahel...

Kungi varsti saan ma korteri ka korda...vist...kui tuju tuleb...hetkel ei ole mingit tuju...
Põletan lõhnaküünlaid ja ei luba endal Maskeraadi kirjutada...mitte enne, kui on olemas load, mingi kord, peab ka majas olema...enne töö ja siis lõbu...

Lahe...sünnipäeval olen ma tööl...
Dragoni kokkutulekul olen ma tööl...
Jõululaupäeva õhtul olen ma tööl...
Vana aasta õhtul olen ma tööl...

Ja pärast seda, olen ma nii kenasti 110%kindlusega tööstressiga haiguslehel...või...midagi muud toredat...

Üleeile oli huvitav päev... Pidin kaks korda ülekäigu rajal rohelise tule ajal jääma auto alla...
Hakkasin mõtlema...pärast autokooli olen muutunud kuidagi tähelepanelikumaks autojuhtide suhtes...ja jalakäijana olen alati püüdnud olla viisakas nende vastu...
Miks siis sedasi...üks oli valge kaubik...ja teine oli Audi...

Natukene kurb oli ja jalutama ma minna ei julgenud...
Graafikuga töö on veider...ja ma ei harju vist niipea...vaba aega tundub kuidagi vähe...kolevähe...ja kaks nädalavahetust kuus olla tööl...see on JULM...milleks mulle need esmaspäevad või kolmapäevad keset nädalat...ühe päevaga ei saa midagi teha...maale ei sõida...välja ei puhka...

Sellest suurest pingest on suht kapsas olemine ja unerütmihäired...ilus sõna tuli välja....:P

ToDo List:
Hundid
Haapsalu KKHK
Autokooli eksam(teooria)
Cratakene
.....
/jätkakem samas vaimus.../

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht