22.2.09

Kassita kassihoidja päevaraamat

Jah, ilma kassita on kurb maailm
ka leedil päikeseta tundub külm...

Õhtuti käib peal "kole-suur-ja-karvane-kassi-igatuse-tunne", võtab mu oma kaissu ja lahti ei lase...unesiki näen, kuidas saan endale süsimusta kassipoja...kellel on kolm valget karva sabaotsas...

Kui ma tahan, siis olen ma võimatult jonnakas
ja ma saan oma tahtmise...nii või siis teisiti...
Üle laipade tähtede poole!!!

/täna olen ma väike vastik egoistlik elukass...kes toitudes sümbioosist, muudab maailma mülkad silledavaks oaasiks.../

Ei vabandage, ma ei ole joonud...


PS:
Ma armastan Ameerikat!
Vist...või pigem siiski...Prantsusmaa moevoolude elukooli!!!

PPS:
2/3 mängu ...awwwwwwwwwwwwwwwwwww....

MINA...ma saan ju hakkama...Saan?
Saan!
Saaaaaaaaaaan!

1 kommentaari:

Blogger Kuldmari ütles ...

Muidugi saad sa hakkama! Nii usub terve kari ilastavaid mängijaid. Ja kiisud, need aavad jubedalt elamise villaseid troppe täis. Aga muidu on nad suht armsad. (Üks mul siin üritab klaviatuuril teist külge keerata). Pai!

veebruar 24, 2009  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht