25.7.06

:P "Allakäigutrepiaste..." ;)

Paanika, paanika ja PAANIKA!!!
Nüüd alles ma tajun seda väljakutset ja rolli...seekord on alles paras pähkel...
Nalja tõotab tulla rohkem kui muidu ja ma usun, et nii "Armaslt hullud" ei suuda olla keegi peale Küülikute. (KOMPLIMENT!)
Hirm, meeleheide ja korralagedus siit ma tulen!

Minu elu möödub töiselt ja turvaliselt,
vahel tuleb tundide viisi mõne supipoti juures valvata
minu taevasiniseid silmi pead sa läbi suitsuvine vaatama ja
harva, saan mõnele eluskalale noaga kallale minna...

Sest mina olengi kokamoor
köögikapist eal ei lõppe koor
potid täis on sööki veel
näljased mu poole teel...


Aga kui midagi muud ei juhtu...siis juhtub see mis juhtuma peab...öötöö
kui ma dragoni kokkutuleku heaks küpsetasin õunakooki hmm, oli vist 5 plaaditäit siis nüüd tuleb 4.augstil saada valmis 20 plaaditäit sama kooki ja kella 15.00 päeval...
Valjakutse valmisoleks nr 1
Asuda stardipositsioonidele!

Liilia says: TREPP...mis viib alla... On see siis allakäigutrepp...
IseKass says: Jah, on küll, kui sa just üles ei tule...
Liilia says: Aga kui ma ei taha alla minna...(A)
IseKass says: Siis seisa paigal :P

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht