22.7.06

Ärtu kuningaemand

Vaatan ja naudin... See on lihtsat awww tunne...
Larparid mõistavad seda sõnadeta!!!


Bock on nii andekas ja team pildid....awww



Priist suudab tabada kuninganna olemuse väga õigesti.

KUININGANNA SUUDAB OLLA ÕNNELIK!!!

2 kommentaari:

Blogger Di ütles ...

Igati stiilne....:D

Muuseas, enne kui mul meelest läheb...talveks tahaks ikkagi sinna mõisa jõuda...ma ei tea, mis ma välja mõtlen, aga midagi ma mõtlen, et te saaks natuke kostüümidega uhkeldada. Ja korraks mitte nii võsarüütlid olla...

Nii et korralda mulle üks väike mõisa ülevaatus... nüüd mul on fotokas ju olemas.

Siis sa saaks juppe oma Ärtukuninganna kostüümist ju ka kanda...;)

juuli 23, 2006  
Blogger myself ütles ...

kusagilt blogist ma vaatasin mingit valikut neid pilte. Sa oled kuninganna :)

juuli 23, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht