1.8.06

Oh jumal, mida teeme me mannaga???

MUL OLI LIHA VAJA...

ja boss laob mu ette lauale südamerahuga 5kg mannat...lahe kas pole...
mannast hakklihakastet ei tee...

Mina isetus...
Sina isetus?
Tema isetus!
Irratsionaalne funktsioonivalem
materjalistlik idüll
unustamatu sõjaline malev
mulle aitab küll!

/juhuluuleloomeöö/

Juhuslikult luulet lõin
häbenemata ennast
üldsusele ohvri tõin
miks küll peita ennast.
Moraalne eetiline kaos
tekkis luuleline
oli elu, mille sees
juhus oli pime...
MINA IMELINE...

* * * *

Hull hullas hullumajas
huvitavas hurmas
surm sammus surinlinaga
sadistlikult seal surmas
kallid kaelaümber käed
käisid kasesalus
lollid loomalikul loal
loopisid loorid loosi
mina minnes minevikku
miks miilustasin...
Kurat kes seda kõike teab?

Väsimus, tüdimus...ootus...valu...piin...
Ehh..lootusetu larpahoolik (A)

Sorry, siin kaootiliselt...tööd on palju
ja ettevalmistusperiood.... :P

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht