29.11.06

Tühjakspigistatud sidruni efekt

Ma ei kavatse enam õigutstada kellegi ees oma käitumist!
Teen mis tahan!
Miks ma peaksin käituma nii nagu soovitakse, miks ma ei või teha seda, mida ma tahan?

Ma ei ole hea...või õigemini ma olen LIIGA hea ja olla liige hea - on hullem kui olla halb!

Ma vastutan, ma teen, ma organiseerin, ma olen olemas... Ma teen seda heast südamest, siira omakasupüüdmatu armastusega...sest on inimesi, kes on mulle kallid.
Aga...

Tegelikult ma tahan ära...eemale kõigist ja kõigest...midagi tegi mu nii katki, et ei saa seda parandada isegi mu armsad...tühjus on hinges, patarieid on tühjad ja vegeteerimine on tavaline.

Peaks koristama korteris...aga milleks, nagunii käin siin vaid magamas ja arvutis suhtlemas.
Peaks endaga tegelema...aga kuidas, kui kõik mida ka ei püüaks ära nullitakse.
Peaks olema mina ise....aga kas ma üldse tean, kes ma selline olen....

1 kommentaari:

Blogger kristel ütles ...

kui ma ka muud ei tea, siis seda tean küll, et sa oled kallis! (})

ja õigustamist ei ole vaja, sõbrad lubavad sul teha ka neid asju, mida tahad ja nii nagu tahad :)

detsember 01, 2006  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht