14.2.07

Sõbrapäev...

Ma tahaksin täna võtta kõik kellest ma hoolin ja kinkida neile osakese endast, tillukese tükikese oma südant, teadmise, et minule võib loota ja et mind saab usaldada...

Ma tean ka ülejäänud 365 päeva aastas, et te olete olemas, olete vaid telefonikõne kaugusel, vaid kohtumise kaugusel, vaid hetkede, mil teid uuesti näen kaugusel...
Las see päev siis jääda neile,
kes on silmini, kõrvuni,
ninani armunud ja
igatsevad kuuluda teineteisele...
Minule jääb see päev sellest kaugele.

Sellel päeval, tahan ma lihtsalt öelda,
nii hea et te mu elus olemas olete, mu sõbrad! (})

Elu on ilus, kui on sul vähemalt keegi,
keda sa julged nimetada om sõbraks,
kartmata, et too sulle noa selga lööb.

2 kommentaari:

Blogger myself ütles ...

ma imetlen Su oskust asju öelda.

me pole küll sõbrad, aga ma loodan, et Sul oli kena päev täna :)

veebruar 14, 2007  
Blogger Miina ütles ...

No ja kui juba nuga, siis olgu hea ja kvaliteetne, sihuke mida saaks kokkamisel ja muudel kodustel abit88del kasutada:D Head s6bra- ja igasugust muud p2eva:)

veebruar 14, 2007  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht