8.2.07

Nancy Clayton

Enesega rahulolematu...
Jah, olen küll....


Issand halasta, milline ma välja nägin,
hea, et see oli Nancy ja mitte mina...
Nutt ja hala...
JUBE!!!!
Ma olen tõsiselt pettunud endas...
Kui kurb...
Meeletult kurb....
Niuks...
Ma nägin nii palju vaeva, selleks
et selline välja näha...
Oeh...
Kaalujälgijad siit ma tulen!
Kurat võtaks, ma saan ju ometi sellega hakkama!

Selle pildi peaks välja printima ja kuhugi riputama - jah, see olengi MINA! See hea ja armas peletis!!!
Ma vist olen natuke pahas tujus...
On aeg Radioheadi kuulata, muusika on teraapiaks...kui see ei aita siis Rammstein.

1 kommentaari:

Blogger Lee ütles ...

Liilia, kullake, kusjuures, Nancy oli SUUREPÄRANE!!! Võrratu rollimäng, ma olen sellest mängust täiesti lummatud, milline oskus rolli sisse minna ja see täiel määral uhkesti välja mängida. Aitäh!

veebruar 17, 2007  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht