31.3.07

:) & :(

Ma olen õnnelik, oli nii hea mäng...
Atmosfäär, paanika ja absoluutselt kõigilt 100% rollimängu...
Alton ja Ave ja Kaspar ja Curunir, hea on mängida, kui sul on hea kamp ümber, kõik muutub lihtsaks ja kergeks.

AUS ÜLESETUNNISTUS:
Ma ei ole üldse vägivaldne ja seda ei ole ka Luminśa, kuid see noor abielumees oli selles ISE süüdi!
Oli jah, ma ei oleks teda löönud, kui ta poleks mulle öelnud, et ma olen "vana mustlasnõid" - ja seda pärast seda, kui oli ise mind telefoniga puudutanud ja mu võimetest ilma jätnud - ma PIDIN seda tegema!!!

Jõudsin mängult täisgrimmis ilusti koju, kell 22.45 Kõik tänu Meelisele, kes nii lahke oli ja tuli mulle linna järgi ja mu maale ära viis...
Ma oleksin nii väga tahtnud jääda, koos teistega, aga süda ei lubanud...ei saa pidutseda, kui hing on haige ja süda valutab, ei teinud olukorda paremaks ka need 12 vastamata kõnet, mis mu telefonis olid...

Aga ma olen nüüd kodus! Ja kõik on hästi...vähemalt praegu, ma olen siin ja ma olen nukker, kuid see läheb üle...lihtsalt kurb on, kui sa näed kõrvalt, kuidas su kallid kannatavad ja ei saa midagi teha...
Grimm on laiali...ja ma nutan...väsimus ja emotsionaalne kaos...
Rõõmujoovastusest valusasse kurbusesse...

Kummaline on see elu!

1 kommentaari:

Blogger Ave ütles ...

Tekkis kohe mure su pärast. Kas kõik on ikka korras? Ära ole kurb.

aprill 03, 2007  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht