4.4.07

Irrmus SUUR masendUSS....

Ei teagi kust ta tuli....
Õigemini, tean küll...siis kui venna teatas,
et ta oma sünnat läheb pidama Hiiumaale...
Mis tähendab minu jaoks kindlat EI´d
ja mitte mingit lootusekübekestki saada
ühele armsale üritusele, mis 7.aprill aset leiab...

Noo jah...eks siis kunagi hiljem...aga kunagi hiljem tuleb ju kunagi hiljem ja mitte praegu...mitte nüüd ja mitte kohe...
Sellega, aga on kurb leppida....väga kurb...

Aru ma ei või saada, miks ma olen nii rumal...ja ei või mõelda loogiliselt....järelikult on mul VAJA tekitada endale load ja mu probleemidele on olemas lahendus...lihtne, kas pole?

Eks ma siis masendun vaikselt edasi...on mingi kummaline isu teha larpi...ehk on aeg alustada, maskeraadi viimase osaga...ei tea...ehk siiski, kraamida asjad uuesti välja ja laotada toapõrandale laiali ja leiutada veidrusi....

Saada natuke eraelu.....on seda palju tahetud, võibolla tõesti...

1 kommentaari:

Blogger Väike siil ütles ...

k2rts teeb sulle suure kalli :D

aprill 05, 2007  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht