1.4.07

Aiaaaaaaaaa!

HULL LARPi POHMAKAS ON!
/tõsiselt kohe ja see on hirmus!!!/
(Hirmus on ka grimmi ja juukselaki
eemaldamine peavalu ajal - õigemini selle osa
eemaldamine, mis esimese pesuga maha
ei tulnud eile õhtul.)

Ja oh...suutsin tõmbetuulest rongis endale midagi hankida...
Loodan, et asi ei muutu kriitiliseks ja piirdub kerge külmetusega,
sest mul on nädalavahetusel natuke tegemist...
Aga mul ei ole häält, kurgus on siil või kass...ei teagi täpselt ja ninas on mahlakask ennast sisse seadnud, lisame veel grimmist kergelt punased silmad ja peavalu, mis tabelettidest hoolimata visalt tagasi tuleb...


/Ja ma olen idioot, et ma suutsin selle õige päeva valesse kohta paigutada
ja mu hea ja ilus plaan läks KÕIK vett vedama, kuid mis valesti see uuesti!
ja ma arvan, et ma juba tean, KUIDAS seda teha....(6)/

Liiliad on müürililled ja ei kannata tõmbetuult!
/mustlaste vanasõna/

JA MUL EI OLE ÜLDSE NALJATUJU!! :'(

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht