26.7.07

...nii...

Masendus tikub vägisi kallale...
Noh, aga idiootsus on teha mängu keset suve viimast aega.
Aga....noh...lihtsalt tuleb mäng veel vähemale rahvale kui ma alguses arvasin...kahju on et armsad ei saa minuga olla, sel mängul - aga, KUI nüüd midagi hullu ei juhtu, siis kohtume nendega Bellakese sünnipäeval... ;) juba oktoobris-novembris :D

Ma saan sellest üle...homme sõidan Hiiumaale, et seal vaikuses ja rahus kirjutada kõik lõpuni kokku...aega ei ole enam palju...
Kui on veel keegi, kes tunneb, et ta tahaks mängida ja ma olen ta mingil põhjusel jätnud kuidagi kõrvale...siis hõigake mulle ja ma üritan parandada vea...
Hetkel on siis vabu rolle 4, nendest 2 mees ja 2 naisrolli.

Ma armastan Teid kõiki, selle eest, et te olemas olete! (})
Hea on, et olete...

PS. Hakata punapeaks, või mitte...selles on küsimus...

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht