25.10.08

Esimene sõidutund

Jumal...oleks ma teadnud, et autoga on nii lahe sõita...siis ma oleksin need load ju varem teinud :D

Veel!!!
Ja autot tahaks ka...juba...(A)

Ma tahan puhata ja mängida!!!PUHATA JA MÄNGIDA!!!

PS:
Kas teha Maskeraad 5....
Või teha midagi muud...
Või lunida kelleltki mingit head mängu...

4 kommentaari:

Blogger Gea ütles ...

autoga on tõesti lahe sõita :) erinevalt igavatest teooriatundidest.

oktoober 28, 2008  
Blogger Helin Loik-Tomson ütles ...

Minu meelest on kohutavalt närvesööv sõita siis, kui keegi kõrval on ja kommenteerib, jäädki nagu ootama, et mida sa JÄLLE valesti tegid :P.

/on rahul, järgmisel nädalal rohelistest lehtedest lahti! ( Autokooli närvikadu on lube väärt ;))

november 02, 2008  
Blogger Alendreia ütles ...

Ma siin hoopis teisel teemal: kullake, kas sa mu kirjad oled kätte saanud? sõnumitele pole ka mingit vastust tulnud, täielik anomaalia juba, kuidas mul ei õnnestu sind tabada...

november 04, 2008  
Blogger Liilia ütles ...

Dreia...mul lihtsalt ei ole netti :D
Mis siin keerulist on :)

november 04, 2008  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht