2.12.06

31

Ma sündisin maailma täna
muid päevi ma üldse ei pea...
Ma sündisin maailma täna
on maailm nii ilus ja hea...

Nüüd siis 31
Kummaline tunne on olla 31, just nagu see polekski mina...vaid keegi teine...
Armsad pidasid mind meeles, helistasid, saatsid sõnumeid....ma pole viimasel ajal neid nii palju ammugi saanud...

Nostalgia on...ostsin endale poetordi...sellise šokolaadikreemiga, ja pruuni..nagu vanaema tõi, kui ma veel väike tüdruk olin...alati tõi, vanaeama oli kummaline ja omamoodi...
Ta kiniks alati raha...ja alati oli kaasas kaks torti, nii mulle kui vennale....
Mulle alati see šokolaadi-pähkli ja vennale puuvilja-kohupiima, sünnipäeva laps sai 100 rubla, ja siis teine 25 rubla...
Alati nii...
Aga vanaema ei ole ammu enam...sünnipäevad pole ammu enam sellised toredad...
AGA............................................................................
Sain ühe väga erilise kingituse...
Foto...Maskeraadi teemadel, see tekitas kõigis eufooriat ja omamis soovi...aga ei see on ainult minu oma...kõik käisid ümber selle ja ma rääkisin kõigile, tüdrukust kes selle tegi :P
Ja armsatest, kes selle mulle kinkisid!

Vaatan seda ja hinges on mingi imeline värin...
Nagu elaksin uuesti läbi oma esimese mängu rõõmu/hirmu/valu/irooniat/piinlikust/soojust/...see on imelik tunne!
Aitähh, armsad - seda ma poleks Teilt küll oodanud...(})

Täna olen ma mina ise
pole täna ma keegi muu
Täna mu mina on ISE

täna olen ma endale truu
Täna olen ma ilu ja sära
olen ime ja elu ja muu
tänane päev on mu pärast
2. sel detsembrikuul...


0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht